Kalibrace laboratorních přístrojů Dynisco
Kalibrujeme všechny laboratorní přístroje Dynisco.
Přístroje kalibrujeme přímo u zákazníka popřípadě přístroj může být po domluvě zaslán na naší adresu provozovny, kde bude nakalibrován a odeslán zpět.
Kalibrace je zaměřena na mechanické rozměry všech funkčních dílů současně s teplotou a dalšími volitelnými prvky výbavy. Pokud budete přístroj odesílat nezapomeňte přiložit a zajistit všechno příslušenství včetně závaží tak, aby nedošlo k poškození.
Možnosti kalibrace
1) Kalibrace u zákazníka
Po domluvě a obdržené objednávce vyšleme technika, který provede kalibraci přímo u Vás.
2) Kalibrace u nás
V případě že zvolíte možnost odeslání přístroje na provozovnu společnosti, pečlivě jej zabalte včetně jeho příslušenství a informujte nás že přístroj odesíláte. Přístroj bude nakalibrován, otestován a odeslán zpět k Vám.
Jak přístroj zabalit?
Pokud nám budete přístroj ke kalibraci zasílat, přímo k zásilce prosím přiložte objednávku. V ní uveďte veškeré údaje pro Vaši jednoznačnou identifikaci, tj. fakturační adresu, IČ, DIČ, případně zasílací adresu, pokud se liší od té fakturační. Dále uveďte telefonický kontakt, e-mail a preferovaný způsob platby, tj. dobírkou nebo proformafakturou.
K přístrojům je potřeba přibalit i kapiláru, měřící píst a závaží. Všechny příslušenství zabezpečte tak, aby nemohlo dojít k poškození přístroje nebo příslušenství. Pokud je přístroj poškozen nebo máte pochybnosti o jeho správné funkci, informujte nás o tom. Zkrátíte tím dobu, kterou se Váš přístroj u nás zdrží.
Je možné přístroj vyzvednout osobně?
Lze to provést osobně v naší provozovně. Platba kartou není možná. Osobní odběr je nutné dohodnout při předání přístroje ke kalibraci nebo to uvést do objednávky. O připravení přístroje k odběru Vás pak budeme informovat telefonicky nebo e-mailem.
Osobní předání / vyzvednutí přístrojů je možné:
Pondělí - Pátek: 9.00 -16.00
Jak dlouho kalibrace trvá a jaká je její cena?
Cenu kalibrace přístrojů Vám sdělíme na dotaz / ceny se liší dle výbavy a modelové řady.
Pokud má přístroj nějaký problém nebo je poškozen, zajistíme jeho opravu. V případě nákladnější opravy Vás budeme před jejím provedením kontaktovat. Předpokládaná doba, kterou stráví Váš přístroj v naší firmě je aktuálně 2 dny. Tato doba nezahrnuje dobu potřebnou na přepravu přístroje.
Po předchozí telefonické dohodě je možné i expresní provedení kalibrace do 1 pracovních dne; zde účtujeme příplatek 30%. Pokud nám zasíláte přístroje ke kalibraci a v balíku není přiložena objednávka, může to způsobit prodloužení doby provedení kalibrace.
Co se děje s přístrojem po kalibraci?
Přístroj je po kalibraci opatřen kalibračním štítkem (nálepkou) a je vystaven kalibrační list. V něm není uveden termín příští kalibrace, resp. doba platnosti kalibrace. Uživatel si tento termín určuje sám, respektive je závislý na požadavcích podnikového auditu firmy. Z letitých zkušeností avšak radíme každému zákazníkovi, aby dodržoval roční termíny kalibrace. Díky tomu máte vždy jistotu, že Váš přístroj pracuje správně a naměřené výsledky nemohou být nijakým způsobem zpochybněny.
Upozornění:
Od okamžiku předání zásilky dopravci naše společnost nemá možnost datum / čas doručení nijak ovlivnit.
Uvádějte proto prosím telefonický kontakt na Vás v objednávce. Tento kontakt bude uveden na adresním štítku zásilky. V případě problémů s doručením Vás pak dopravce může kontaktovat a dohodnout se s Vámi. Jsme schopni zajistit i expres doručení, avšak tato služba je zpoplatněna dle tarifu našich dopravců.
Kontaktovat kalibračního technika
![]() |
info@azurr-tech.cz |
|
+420571647310 |