Technická podpora

Technická podpora je plně k dispozici od pondělí do pátku: 7:00 - 17:00 hod.

Technická podpora

Nabízíme technickou podporu a servis do 48 hodin od nahlášení problému. Ve většině případů mohou naši technici problém odstranit na místě, ale pokud to situace neumožňuje, jsou vybaveni náhradním zařízením, které vymění za vadné nebo poškozené. Naučí vás, jak s novým zařízením zacházet, a zajistí, aby bylo po výměně uvedeno do původního stavu. Našim zákazníkům poskytujeme několik možností technické podpory. Vyberte si tu, která vám nejlépe vyhovuje.

Jak vám můžeme pomoci?

Naši technici jsou připraveni vám kdykoli pomoci s nastavením a konfigurací, kalibrací nebo připojením indikátorů, regulátorů a dalších zařízení prostřednictvím telefonu, videohovoru, sdílené obrazovky, e-mailu nebo virtuální reality (Assist AR). Záleží pouze na vás, jaký způsob komunikace upřednostňujete a co je v dané situaci k dispozici. Před kontaktováním podpory si připravte konfigurační kódy výrobku.

Telefonická asistence Telefonická asistence

Telefonická technická podpora slouží k řešení technických problémů při používání našich produktů a služeb. S našimi zástupci technické podpory získáte kvalitní a účinnou pomoc, která vám pomůže rychle vyřešit váš problém. Jsme vám k dispozici v pracovní době, a pokud máte problém mimo pracovní dobu, můžeme s vámi domluvit nouzovou technickou pomoc.
 

Vzdálená asistence Vzdálená asistence

Máte technické problémy se zařízením připojeným k počítači? Žádný problém! Stáhněte si náš bezplatný program TeamViewer QuickSupport a my se postaráme o zbytek. Rychle a efektivně vyřešíme jakýkoli problém, ať už se jedná o aktualizace, změny v počítači nebo jiné technické problémy. S naší pomocí budete mít vše pod kontrolou a můžete se soustředit na svou práci.
 

Podpora na místě Podpora na místě

Pokud nastane neočekávaná situace a vzdálená podpora přestane stačit, neváhejte nás kontaktovat. S našimi profesionálními techniky, kteří mají dlouholeté zkušenosti v oboru, se postaráme o vyřešení vašeho problému přímo na místě. V případě potřeby náhradních dílů je máme k dispozici a ihned je použijeme k opravě vašeho zařízení. Pokud oprava přímo na místě není možná, poskytneme vám náhradní zařízení, abyste mohli pokračovat v práci bez zbytečných prodlev.

Elektronická asistence Elektronická asistence

Poskytujeme elektronickou podporu, včetně telefonických hovorů, sdílení podpůrných materiálů prostřednictvím e-mailu a možnosti pomoci při videohovorech (Facetime, Viber, WhatsApp). Na našich stránkách naleznete také užitečné videonávody, které vám krok za krokem ukážou, jak řešit technické problémy. Ať už jste začátečník nebo pokročilý uživatel, můžete se na nás spolehnout.

Virtuální realita Virtuální realita

Díky aplikaci TeamViewer Assist AR vidíme to, co vy, a můžeme vám poskytnout pomoc při řešení technických problémů kdekoli na světě – ať už používáte tablet, mobil, nebo dokonce brýle pro virtuální realitu. Stačí si stáhnout aplikaci pro iOS, Android, HoloLens nebo chytré brýle a my se postaráme o zbytek.

 

Zaslání k nám Zaslání k nám

Pokud situace není naléhavá a nepotřebujete zařízení opravit ihned, můžete nám výrobek zaslat poštou nebo kurýrem. Po obdržení se o váš přístroj postaráme s maximální péčí a odborností. Mějte však na paměti, že doprava může mírně prodloužit celkovou dobu opravy.


 

Vážení zákazníci,

Jsme zde, abychom vám pomohli s jakýmkoli dotazem, návrhem na zlepšení nebo problémem. Naším cílem je poskytovat profesionální služby a společně hledat nejlepší řešení. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím tohoto formuláře. Vaše zpráva je pro nás důležitá a můžete se spolehnout na rychlou a efektivní odpověď. Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou. Těšíme se na úspěšnou spolupráci.


Máte potíže? Kontaktujte nás!

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.