Podpora

Technická podpora Azurr-Technology je plně k dispozici od pondělí do pátku: 7:00 - 17:00. Mimo tuto dobu využijte náš videonávod nebo další offline podskupiny.

Manuály a katalogové listy

Manuály a katalogové listy V této sekci máte přístup k dokumentaci mnoha výrobců produktů, která je pohodlně umístěna na jednom místě. Poskytujeme informace o výrobcích, včetně jejich použití, údržby, použitelnosti, specifikací, technických údajů a výkresů. Pokud nemůžete najít požadovanou příručku nebo katalog nebo vám chybí, neváhejte se na nás obrátit s žádostí o pomoc.

Instruktážní videa

Instruktážní videa Pro případ, že bychom nemohli okamžitě reagovat na náhodnou situaci nebo problém s vaším výrobkem, připravili jsme pro vás videonávody. Využijte prosím této podpory, a pokud problém přetrvává, neváhejte kontaktovat naše techniky. Tato videa vám poskytnou podrobné pokyny a praktické tipy, jak řešit běžné problémy a správně používat naše výrobky. Tento zdroj je k dispozici kdykoli, takže máte přístup k potřebným informacím, aniž byste museli čekat na pracovní dobu našich techniků.

E-Learning

E-Learning Objevte svět našich online e-learningových stránek a zjistěte, jak zefektivnit každodenní používání našich produktů. Naše praktické a komplexní kurzy a informační materiály vám ukáží, jak zjednodušit a zlepšit používání našich technologií, odhalit nové informace a techniky a optimalizovat pracovní procesy. Díky těmto zdrojům dosáhnete vyšší efektivity, ušetříte čas a zlepšíte své pracovní výsledky.

Schválení a certifikace

Schválení a certifikace V této sekci najdete přehlednou sbírku certifikátů a schválení od různých výrobců výrobků. Nabízíme informace o platných certifikátech a schváleních, jejich platnosti, normách a bezpečnostních požadavcích. Pokud požadovaný certifikát nebo schválení není k dispozici, neváhejte nás kontaktovat.

Často kladené otázky

Často kladené otázky V této části naleznete obsáhlý seznam často kladených otázek (FAQ) týkajících se našich produktů a služeb. Tyto nejčastější dotazy se týkají široké škály témat, jako jsou informace o produktu, používání, řešení problémů, záruka a další. Tyto často kladené otázky jsme sestavili, abychom vám pomohli najít rychlé odpovědi na běžné dotazy mimo naši pracovní dobu. Pokud však odpověď na svůj dotaz nenajdete, neváhejte nás kontaktovat a požádat o další pomoc.